Post by dispghosabpala on Feb 8, 2022 1:53:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grow Castle - Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Grow Castle - Tower Defense 2022 version ▞▞▞
'Geweldig spel !! vond het geweldig en zou nog meer inhoud leuk vinden! ik raad iedereen aan om het spel op zijn minst te proberen omdat ik er uren plezier mee heb gehad
Staat dat ik update moet doen maar die is dr niet
Ik heb mijn hulp nodig bij dit spel, het heeft vooruitgang, maar het stuurt de code niet naar mijn e-mail en ik bleef het proberen, maar ik verwijder het omdat ik mijn originele niet heb
Het is een goede game-edit: ik heb ook gehoord dat de game-maker deze opmerking leuk vond, het is een geweldige vechtgame en de personages zijn zo schattig 🥰 Ik raad updates aan zoals een nieuwe draak toevoegen of zoiets, hou gewoon van deze game voor alle haters die je aan je deur zuigt klok
Spel is ZO GOED! maar soms ontvang ik mijn dagelijkse beloning niet.
goed spel, het heeft alleen meer kasteelupgrades nodig, zodat je meer helden kunt kiezen voor in het kasteel. wie dit leest moet dit spel spelen
Leuk spel maar jammer dat er weinig kastelen zijn.
Grow Castle - Tower Defense Παιχνίδια arcade vvme
Leuk spel je krijgt alleen reclames als je dat wil en je krijgt er geld voor dus het is het waar om ze te kijken
De battle knop werkt niet
DIT SPEL MOET VERBODEN WORDEN!! Maar het is niet zo goed, het is oké, ik denk dat ik ze echt haat. Plus The Deatail ziet eruit als een idioot, teken gewoon een raar Stickman-figuur. En ja, dit spel is afval. De draken verslaan me altijd, zelfs als ik Lvl 1000 ben, word ik nog steeds verslagen door de groene draak. Ik heb mijn feest geüpgraded en ik word nog steeds vernietigd !! Google Play verbiedt dit spel voor altijd..
Grow Castle - Tower Defense Аркады piy
Het is echt een goede game en het is erg verslavend, maar ik kan mijn voortgang van lang geleden niet terugladen.
De meeste mijnwerkers in de stad staan stil. Ik denk dat het een bug is. Hoe krijg ik ze naar de mijne?
Ik kan gemakkelijk in het spel komen, maar de strijd, gegevens opslaan, alles waar je op kunt klikken werkt niet.
Maak wat nieuwe mannetjes
Uitdagend - nee. Herhaaldelijk - JA. Ik geniet van torenverdedigingsspellen, maar deze was snel te dun. Het opwaarderen van verschillende aspecten van je verdediging/aanval kost veel meer geld dan je denkt. Goud komt niet snel genoeg binnen, tenzij je bereid bent te investeren in dit freemium-spel. Eerlijk gezegd is het de download waard om te spelen. Wees echter niet verbaasd als u de installatie in minder dan een week verwijdert.
Ik heb het alleen 4-sterren beoordeeld, omdat de kaart en bazen niet eens veranderen, dus de merken van dit spel proberen het te repareren omdat het spannend zal zijn.
Ik hou persoonlijk van het spel, maar na golf 400 geen toevoegingen meer om naar te kijken om te upgraden en ja ik haat toevoegingen, maar 5 seconden toevoegingen waar ik mee kan leven en we weten hoe hebzuchtig jullie zijn als het gaat om het stelen van eerlijk ppl-geld, dus waarom zou ik de toevoegingen nemen weg
Beste Tower Defense Survival Games voor Android - Digitale ...
Het is zo leuk om het te spelen en ik kan een held veranderen en promoten
Jas
Geweldige game... maar de game synchroniseert/veiligt niet meer goed... dus ik kan niet schakelen tussen apparaten, wat echt jammer is, ik heb ondersteuning gekregen, maar tot nu toe geen geluk.
Arcade Archives - Pagina 9 van 15 - Modbigs
Leuk spel! Hoewel er meer eenheden zouden moeten zijn om uit te kiezen om op de vijanden te schieten
Spel van de goden!!
Pls meer updates. Zoals pirateninvasies en een piraten-BOSS (voor golven). En verdedigende helden voor het kasteel. EPISCH. Aub
Grow Castle APK - Strategy game in the style of "wall to wall". ... Improve tower defense, improve your skills and your combat weapons.
Goed spel Je blijft het spelen maar alleen is het jammer dat ik nimeer met de server kan verbinden fiks die bug aub
Grow your tower to defend your castle from attacks by bandits, Orcs and the undead. Hire and train new units to raise the most powerful army in the world
Had veel plezier totdat het cadeau-ding opdook. Dat moet de domste in game-monteur zijn die ik ooit heb gezien. Als je me een geschenk gaat geven, geef het dan aan mij of geef me de mogelijkheid om het te weigeren. Sluit me niet voor een uur uit het spel. Het is volkomen absurd. Bewerken: ik heb het spel gedeïnstalleerd, dit cadeau-ding maakt het onspeelbaar. Het slaat nergens op, je moet de klok zien zakken. Ondertussen kun je geen advertenties spelen of zelfs maar kijken om $ voor de ontwikkelaar te verdienen, rotzooi.
zeer interessante game speel het al sinds de release van alpha, zoveel nieuwe dingen ga zo door met het goede werk
Ik zal de ontwikkelaar erg op prijs stellen en ik heb een suggestie dat Auto battle gratis zal zijn. Ik hoop dat mijn suggestie kan worden gewaardeerd 😊.
Ik kan mijn laatste opslag niet laden, maar hij blijft zeggen dat ik geen verbinding kan maken met de server, maar mijn internet is sterk, ik verlies al mijn voortgang 😭😭 kun je me helpen
Ik vind het geweldig. Ten eerste is het heel leuk om gewoon alles te upgraden en ik ben dol op de gilden en de kaart waar je kolonies kunt maken. Voor de mensen die het haten omdat het repetitief is, is niet elke game repetitief?! Ga zo door! Ik zou misschien wat meer dingen in de stad aanbevelen, want nu zijn er maar een paar mensen die je de hele dag mijnbouw huurt, en sommige gebouwen zoals de smederij en de markt. Zoals het meer "dorpsachtig" maken
Merge Plane Robots - Idle Game Vabaajamängud ezmt
Stom.gooit me uit het spel voordat ik iets kon doen.was al level 44
Heeeeeeeeeel leuk heeft oneindigen levels😁